Toa Yukinari's Image

مجموعا آثار توآ یوکیناری Toa Yukinari

سریال برزرک: آرک دوران طلایی Berserk: The Golden Age Arc - Memorial Edition 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Berserk: The Golden Age Arc - Memorial Edition Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 8.4/10 imdb score

مزدور تنها گاتس به سرزمینی سفر می کند که جنگی صد ساله در آن جریان دارد. خشونت و مهارت او در نبرد توجه گریفیث، رهبر گروهی از مزدوران به نام گروه هاوک را به خود جلب می کند. گاتس به نزدیک ترین متحد و معتمد گریفیث تبدیل می شود، اما با وجود تمام پیروزی های آنها، گاتس شروع به این سوال می کند که چرا برای رویای مرد دیگری برای حکومت بر پادشاهی خود می جنگد. جاه طلبی تسلیم ناپذیر گریفیث برای گاتز ناشناخته است که سرنوشتی وحشتناک را برای هر دو رقم خواهد زد.

Takahiro Sakurai Hiroaki Iwanaga Toa Yukinari

Takahiro Sakurai Hiroaki Iwanaga Toa Yukinari

سریال Birdie Wing: Golf Girls' Story 2022

Birdie Wing: Golf Girls' Story Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
212 6.9/10 imdb score

Birdie Wing: Golf Girls' Story داستان یک جوانی است که بر دو گلف باز زن متمرکز است. دو دختر به نام‌های ایو و آئوی که در شرایط کاملاً متفاوتی بزرگ شده‌اند و سبک‌های بازی متفاوتی دارند، در دنیای زنان گلف گرفتار شده‌اند.

سریال Kaguya-sama: Love is War 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Kaguya-sama: Love is War Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.6/10 imdb score

میوکی شیروگانه که به خاطر این که بالاترین نمرات کشور رو داشته یه نابغه به حساب میاد، رئیس شورای دانش آموزی آکادمی شوچین میشه و در کنار معاون زیبا و ثروتمند، کاگویا شینومیا کار میکنه. دانش آموزای اطرافشون بهشون میگن که در کنار همدیگه به یه زوج رومانتیک خیلی خوب تبدیل میشن. با این حال، حقیقت اینه که بعد از این که مدت زیادی رو با هم گذروندن، واقعا به هم احساساتی پیدا کردن: ولی هیچکدومشون حاضر نمیشه اعتراف کنه. ولی چون پای غرورشون وسطه جفتشون هدفشون اینه که از زبون همدیگه احساساتشون رو بیرون بکشن. حالا مبارزه عاشقانه ـشون شروع میشه!

سریال آبی بی کران Grand Blue 2018

Grand Blue Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 7.9/10 imdb score

داستان : «کیتاهارا ایوری» پسری است که برای شروع دوره دانشجویی خود به شهر دریایی «ایزو» می رود؛ او که از روبرو شدن با زندگی جدید خود اشتیاق فراوانی دارد به این فکر است که در فروشگاه لوازم غواصی عموی خود که به نام Grand Blue (گرند بلو) شناخته می شود مشغول به کار شود. آنجا او دریایی پر از دلخوشی را می یابد، دخترانی زیبا را به چشم می بیند و همچنین مردانی که عاشق غواصی هستند و وقت خودشان را به نوشیدن انواع نوشیدنی ها می گذرانند ملاقات می کند. حال باید دید که ایوری می تواند زندگی دانشجویی دلخواهش را در این شهر دنبال کند یا خیر؟!

سریال Boruto: Naruto Next Generations 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Boruto: Naruto Next Generations Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
53% rotten tomatoes audience score
28K 6.7/10 imdb score

ناروتو یک نینجای جوان بود که استعداد عجیبی برای آزار و اذیت کردن دیگران داشت، او به رویای خود یعنی تبدیل شدن به قویترین و برترین نینجای دهکده خود رسید و سرانجام چهره‌ی صورت ائ را به عنوان هوکاگه در کنار دیگر هوکاگه ها برای یادبود قرار دادند. اما این بار دیگر داستان متعلق به ناروتو نیست بلکه درباره نینجاهای جوانی از نسل جدید است که آمده اند تا جا پای او و گذشتگان بگذارند و اتفاقاً سر دسته آنها پسر ناورتو، یعنی بروتو است...

سریال Berserk 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

Berserk Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
70% rotten tomatoes audience score
5K 6.8/10 imdb score

گاتسو از زمان تولد به دست یک گروه مزدور افتاد و با آنها بزرگ شد. او پس از اینکه برای دفاع از خود، محافظش را کُشت، مدت ها ناپدید شد. سالها بعد او با گریفیث و گروه هاوک مواجه می شود. گروه هاوک برای پادشاه میدلند میجنگد و پس از پیروزی جنگ صد ساله علیه چودا، آنها تبدیل به محافظان شخصی پادشاه می شوند و...

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.

فیلم برزرک :داستان دوران طلایی 3 ظهور Berserk: The Golden Age Arc III - The Advent 2013 با دوبله و زیرنویس فارسی

Berserk: The Golden Age Arc III - The Advent Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.8/10 imdb score

یک سال از زمانی که «گات» با «گریفیت» همراه شده بود می گذرد. گروه شاهین ها در حال ریختن نقشه ای برای آزاد کردن گریفیت از زندان هستند...

سریال JoJo's Bizarre Adventure 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

JoJo's Bizarre Adventure Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
33K 8.5/10 imdb score

تو یه زندان تو ژاپن جوتارو کوجوی ۱۷ ساله زندگی می کنه: یه آدم وحشی، مبارز و خلافکار که یه نیروی غیر قابل کنترل تسخیرش کرده! سرتاسر دنیا نیروهای شیطانی در حال بیدار شدنن: “استند”ها، موجودات وحشتناک نامرئی که به حاملاشون قدرتهای بی نظیری می دن.جوجو برای نجات مادرش باید نیروی تاریک وجودش رو مهار کنه و به مصر سفر کنه تا خون آشام صد ساله ای که دنبال خون اعضا خونواده اشه رو شکست بده. ولی این راه رو به این آسونی نمی شه رفت؛ چون دشمنان زیادی قصد دارن در مقابلش ایستادگی کنن .

فیلم برزرک :داستان دوران طلایی ۲ نبرد دولدری Berserk: The Golden Age Arc II - The Battle for Doldrey 2012 با دوبله و زیرنویس فارسی

Berserk: The Golden Age Arc II - The Battle for Doldrey Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
10K 7.7/10 imdb score

صحبتهای گریفیت درباره دوستان واقعی هنوز در ذهن گات می چرخد. در میانه نبرد گاتس درباره مسیر زندگی اش تفکر می کند و...