Ei Aoki's Image

مجموعا آثار Ei Aoki

سریال Overtake! 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overtake! Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
254 7.6/10 imdb score

هاروکا آساهینا، نوجوانی دبیرستانی، در فرمول 4 مسابقه می دهد. او با یک عکاس سابق، کویا مادوکا، روبرو می شود که تصمیم می گیرد به او کمک کند تا به رویای خود، رسیدن به سکو، برسد. رقابت در فرمول 4 بسیار شدید است و هاروکا باید تمام تلاش خود را کند تا توجه تیم های برتر را جلب کند.

سریال Aldnoah.Zero 2014

Aldnoah.Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7.1/10 imdb score

در سال ۱۹۷۲ یک دروازه هایپر گیت در سطح ماه کشف شد و بشر شروع به مهاجرت به مریخ و ساکن شدن در اونجا کرد. اما در آخر بذر جنگ کاشته شد.

سریال Fate/Zero 2011

Fate/Zero Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
13K 8.2/10 imdb score

نبرد بر سر جام مقدس.سال ها پیش سه خاندان بزرگ جادوگری جام مقدس رو به کمک تمام قدرتشون احضار کردن تا به آرزشوهاشون برسن اما این جام تنها یک آرزو رو برآورده می کرد و همین باعث تفرقه بین این سه خاندان شد و جنگ های جام مقدس رو به وجود آورد.در این جنگ ها افرادی توسط جام انتخاب میشن و به اون ها خادمانی داده میشه تا از خودشون دفاع کنن و در نبرد شرکت کرده و به جام برسن و آرزوش خودشون رو برآورده کنند.نبرد چهارم نزدیک هست و اکثر خانواده های جادوگری به دنبال روشی مطمئن برای پیروزی در جنگ هستن تا هرکدوم به آرزوی خودشون برسن.خانواده اینزبرن از کریتسوگو امیای جادوگرکُش برای رسیدن به هدفشون یعنی تکمیل جادوی سوم ” احساس بهشت ” کمک گرفتند.خانواده توهساکا با کلیسا متهد شدند و پیر خاندان ماتو یعنی زوکن نیز دست به هرکاری میزنه تا خودش رو برای نبرد آماده کنه.در این بین افرادی از خانواده های دیگه ای هم به عنوان سَرور انتخاب شدن و وارد این بازی خطرناک میشن که ممکن هست به قیمت جونشون تموم شه…