Musab Ekici's Image

مجموعا آثار Musab Ekici

فیلم About Dry Grasses 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

About Dry Grasses Poster
88% metacritic score
93% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
11K 7.8/10 imdb score

یک معلم جوان امیدوار است پس از چهار سال خدمت اجباری در یک روستای دورافتاده به استانبول منتقل شود، اما توسط دو دانش‌آموز به تماس نامناسب متهم می‌شود. پس از از دست دادن امید، یک همکار به او دیدگاه‌های جدیدی در مورد زندگی ارائه می‌دهد...

Nuri Bilge Ceylan

Deniz Celiloglu Merve Dizdar Musab Ekici

Nuri Bilge Ceylan

Deniz Celiloglu Merve Dizdar Musab Ekici

سریال Sanzelize Dügün Salonu 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sanzelize Dügün Salonu Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
128 7.4/10 imdb score

تورگوت، پسر احمد نیازی افندی، شیخ یکی از لژهای قدیمی استانبول، به خاطر ادا که عاشق اوست، از پدرش و لژ فاصله گرفته است. ادا تصمیم گرفت با ساواش ازدواج کند، اما نتوانست خوشبختی پیدا کند. سال ها بعد، ادا و تورگوت دوباره به هم می رسند و شگفتی های جالبی در انتظار آنهاست.

Ezgi Eyüboglu Erdem Senocak Musab Ekici

Ezgi Eyüboglu Erdem Senocak Musab Ekici

سریال روزی روزگاری در قبرس Bir Zamanlar Kibris 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Bir Zamanlar Kibris Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
544 7.3/10 imdb score

1963، شهروندان یونانی و ترک قبرس در کنار هم و بدون هیچ مشکلی با آرامش زندگی می کنند. خانواده مرفه درلی با خوشبختی زندگی می کردند و تجارت بسیار موفقی در این جزیره داشتند. سپس یک روز، خانواده آنها به همراه سایر خانواده های ترک مورد حمله قرار گرفتند، در آنچه امروز به عنوان "کریسمس خونین" شناخته می شود. بسیاری از اعضای بسیاری از خانواده‌ها از هم پاشیده شده‌اند، بسیاری از خانه‌ها و روستاهای خود آواره شده‌اند و در جستجوی پناهندگی در هر کجا هستند. رهبر خانواده درلی، کمال؛ رهبر هزاران ترکی می شود که در جاده به دنبال پناه هستند. آنکارا یک بازپرس مخفی را به جزیره می فرستد که به شهر لفکوشا می رسد و مسیر تاریخ را تغییر می دهد. او تبدیل به قهرمان مخفی جزیره می شود که تنها با نام "آنکارالی" شناخته می شود، او نیز اکنون به طور موقت از نامزدش جدا شده است، پس از ورود او، خانواده کوچک آنها با خانواده درلی در هم می آمیزد.