Atakan Hosgören's Image

مجموعا آثار Atakan Hosgören

سریال خوش اومدی Dönence 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dönence Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
246 5/10 imdb score

نایت که برای رفتن به دانشگاه برنامه ریزی می کند، در تمام تابستان آرزوی ساختن موسیقی با دوست دخترش را دارد. اما تمام رویاهای او باید برای مدتی متوقف شود.

سریال آتش درونمان Içimizdeki Ates 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Içimizdeki Ates Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
127 6.2/10 imdb score

مرت، بهار، هال و اژه، نامزدهای وکیل جوانی که از دانشکده حقوق فارغ‌التحصیل شده‌اند، روند حذف سختی را پشت سر می‌گذارند و در نهایت با وکیل معروف دوگان ینر و همسرش تولین تان، موقعیت‌های کارآموزی را کسب می‌کنند. به عنوان یک الزام، آنها باید در طول دوره کارآموزی از مشکل دور باشند. همانطور که زندگی آنها را با انواع موانع در این سفر آزمایش می کند، ما ماجراجویی های آنها را دنبال می کنیم و آنها برای رسیدن به اهداف خود تحت هدایت دوغان و تولین تلاش می کنند ...

سریال بهت قول میدم Sana Söz 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sana Söz Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
58 5.5/10 imdb score

کمیسر “عمر دوران” در دایره جنایی پلیس و “الیف کاراجا” در برنامه مشهور و محبوب خود به دنبال احقاق حق مظلومان و اجرای عدالت هستند. الیف کاراجا، تو برنامه‌ اش جنایات رو حل میکند و سعی در پیدا کردن قاتل‌ها دارد. الیف که خیلی مورد پسند مردمه، به کارش با جون و دل وابسته‌ست و برای رسیدن به این جایگاه مجبور به انجام فداکاری‌های زیادی شده. رسیدگی به ماجرای قتل یک دختر، الیف و همسر وکیلش اردم را مقابل هم قرار میدهد و زندگی آن ها و دو فرزندشان را زیر و رو میکند و از طرف دیگر ابتدا سبب آشنایی ناخوشایند عمر و الیف میشود اما در ادامه هر دو تحت تاثیر هم قرار میگیرند.