Burak Tozkoparan's Image

مجموعا آثار Burak Tozkoparan

سریال پرندگان آتش Ates Kuslari 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ates Kuslari Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
483 6/10 imdb score

اکثر کودکان خیابانی به بیست سالگی نمی رسند. نمی توان گفت کسانی که آن را دیدند زندگی کردند. مواد مخدر، خشونت، آزار جنسی، گرسنگی... سرنوشت کودکان خیابانی یا زندان است یا قبر. پنج تن از این کودکان موفق می شوند در برابر این سرنوشت مقاومت کنند. خود را "بی ریشه" می نامند. پرندگان آتش نشانی که بزرگترین آنها 13 ساله، کوچکترین آنها 6 ساله، یک دختر و یک اوتیستیک، پنج کودک خیابانی که یک نوزاد چهل روزه را در زباله دانی پیدا می کنند و می گویند چگونه از "بی ریشه" به "پرندگان آتشین" تبدیل شده اند. "؛ داستان‌های کودکانی را که در برابر سختی‌ها، دردها و سرنوشت مقاومت می‌کنند، پوشش خواهد داد.

سریال اسطوره Destan 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Destan Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.5/10 imdb score

این سریال داستان عشق اسطوره ای آک کیز (دختر جنگجوی کوهستانی که شجاعتش زبانزد خاص و عامه) و باتوگا (شاهزاده معلول سرزمین آسمان) است که هر دو توسط آلپاگو خاقانِ سرزمین آسمان یتیم شده اند. این دو جوان معصوم، عشقشون رو شمشیر و قلب هاشون رو سپر میکنن و غیرممکن رو ممکن میکنن…

سریال با مدیر برنامه‌ام تماس بگیر Menajerimi Ara 2020

Menajerimi Ara Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

در یک شرکت استعدادیابی در استانبول ، ماموران تلاش می کنند تا مشتریان ستارگان خود را راضی و تجارت خود را حفظ کنند. مأمورین در شرایطی که زندگی شخصی و حرفه ای آنها را در هم می آمیزد ، وضعیت را به وضعیت دیگری برمی گردانند.

سریال ای داد از جوانی Gençligim Eyvah 2020

Gençligim Eyvah Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
216 5.4/10 imdb score

عارف و زکریا دو رقیب کبابی در یک کوچه هستن.با اومدن دو ایتالیایی به نام های زولا و چاوی به محله ،زندگی عارف و زکریا زیر و رو میشه. چاوی با عکسی قدیمی در دستش به محله اومده و شروع به گشتن دنبال پدرش میکنه. زکریا و عارف بخاطر این بچه که بعد از سالها سر و کلش پیدا شده نگران میشن. این دو رقیب همیشگی مجبور به همکاری با هم دیگه میشن. در بین تموم این اتفاقا زولا عاشق خوشگلترین دختر محله آزرا میشه؛ در حالی که آزرا با پسر عارف یعنی احمد یه عشق پنهونی رو داره تجربه میکنه. رقابت،عشق،راز ها،تعقیب و گریز؛ ببینیم همه اینها توی این محله کوچیک جا میشه؟

سریال گل های شکننده Orphan Flowers 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Orphan Flowers Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.7/10 imdb score

ایلول 16 ساله تو یه خونه کوچک با مامانش مسعوده،خواهرش بوشرا و پدرخوندش کمال زندگی میکنه کمال به ایلول تجاوز میکنه،ماجرارو به مامانش تعریف میکنه،مامانش بعد کلی فکر کردن چاره ای پیدا میکنه،ایلول رو به بهزیستی میزاره..تو خونه روبروی بهزیستی “جمره” زندگی میکنه دو سه متر اونورتر از بهزیستی تو خونه جمره اینا زندگی خیلی متفاوته،یه زندگی مجلل… مدیر بهزیستی فریده، ایلول رو که مامانش به بهزیستی سپردتش رو میخواد دلداری بده از آن شب به بعد زندگی تو بهزیستی ایلول شروع میشه..