Konomi Tamura's Image

مجموعا آثار Konomi Tamura

سریال Insomniacs After School 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Insomniacs After School Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
983 7.9/10 imdb score

دو نوجوان بی خواب هنگام فرار به رصدخانه نجوم مدرسه خود رابطه خویشاوندی پیدا می کنند. گانتا ناکامی که شب‌ها نمی‌تواند بخوابد، در کلاس بداخلاق است و نزد همکلاسی‌هایش محبوبیتی ندارد. او متوجه می شود که رصدخانه مدرسه، که زمانی توسط باشگاه نجوم منحل شده استفاده می شد، ممکن است مکان مناسبی برای چرت زدن باشد - اما او تنها نیست. ایساکی ماگاری، همکار بی خوابی، مایل است رصدخانه را با ناکامی به اشتراک بگذارد، و دوستی بین آن دو آغاز می شود زیرا آنها بر سر غیر محتمل ترین چیزها پیوند می خورند. شایعات تاریک در مورد اتفاقاتی که برای اعضای باشگاه نجوم رخ داده است، مردم را از رصدخانه مدرسه دور می کند، و این همان چیزی است که آن را به پناهگاهی عالی برای ناکامی و ماگاری تبدیل می کند تا استراحت بسیار لازم را داشته باشند. متاسفانه هیئت علمی مدرسه نمی تواند اجازه استفاده غیرمجاز از آن را بدهد. اما اگر یک باشگاه نجوم جدید وجود داشت، شاید این دو بی خوابی می توانستند جایی برای خواندن خانه داشته باشند!

سریال Vermeil in Gold 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Vermeil in Gold Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.7/10 imdb score

داستان روی آلتو گلدفیلد متمرکز است، دانش‌آموزی در یک آکادمی جادویی که قصد دارد در همه جادوها استاد شود. با این حال، هنگامی که او در آستانه شکست در کلاس در مورد احضار جادو است و در خطر یک سال عقب افتادن است، یک گریمور احضار کننده قدیمی را پیدا می کند. به دنبال دستورات آن، او یک دایره جادویی می نویسد، و در نهایت یک شیطان قدرتمند به نام Vermeil را که مدت ها پیش مهر و موم شده بود، احضار می کند و او را برای خود آشنا می کند. با این حال، ورمیل شهوانی گهگاه به انرژی جادویی از آلتو نیاز دارد که با بوسیدن عمیق او ادعا می کند.

سریال World's End Harem 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

World's End Harem Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.9/10 imdb score

ویروس مَردکُش: یک ویروس مرگبار که 99.9% مردهای زمین رو از بین برده. میزوهارا ریتو در طول 5 سال گذشته در خواب کرایوژنیکی بوده و تاچیبانا اریسا، دختر رویاهاش، رو تنها گذاشته. وقتی ریتو از خواب سرماییش بیدار میشه وارد یک دنیای عجیب از لحاظ جنسی میشه که توش خودش به عنوان باارزش‌ترین منبع سیاره به حساب میاد. ریتو و چهار مرد باقی‌مونده دیگه صاحب ثروت زیادی میشن در ازای یک ماموریت: تا جایی که می‌تونن برای افزایش جمعیت زمین، زن‌ها رو باردار کنن. در حالی که ریتو فقط میخواد اریسا رو پیدا کنه که 3 ساله گم شده. آیا ریتو میتونه نگاهش رو به هوس‌ها ببنده و عشق واقعیش رو پیدا کنه؟