Engin Öztürk's Image

مجموعا آثار Engin Öztürk

سریال روز صفر Sifirinci Gün 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sifirinci Gün Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
163 5.5/10 imdb score

کدیر، هفت افسر پلیس ویژه اداره پلیس و مافوق این تیم مورد علاقه که او آنها را مانند یک پدر می داند... تیمی که پس از سال هایی که با هم سپری کردند به یک خانواده واقعی تبدیل شدند، در تعقیب رهبر جنایت سازمان یافته هستند. ایجدر.آنها غافلند که با عملیات "روز صفر" زندگی آنها به کلی تغییر خواهد کرد.

سریال فرزند، راز مادر است Annenin Sirridir Çocuk 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Annenin Sirridir Çocuk Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
188 4.3/10 imdb score

وقتی دفنه باردار شد، تنها کسی که از شوهرش سینار خوشحال بود، خدمتکارشان مریم بود. و وقتی مریم اعلام کرد که او هم باردار است، دفنه به وجد آمد! رابطه آنها همراه با بارداری آنها بیشتر شد و این دو زن جوان پیوند خاصی را ایجاد کردند. بنابراین وقتی کودک دفنه ربوده شد، او برای حمایت به مادر همکارش مراجعه کرد. تنها مشکل: مریم هرگز باردار نبود و او کسی بود که فرزند دفنه را دزدید. همانطور که دفنه با کابوس هر مادری روبرو می شود، ازدواج او همراه با سلامت عقل او مورد آزمایش قرار می گیرد. او توسط شوهر سابق مرموزش که برای یافتن فرزندش تلاش های خارق العاده ای انجام می دهد، کمک می کند. و در تمام مدت مریم در کنار دفنه باقی می ماند و خود را به عنوان یک دوست نشان می دهد در حالی که او پلیس را در جستجوی نوزادش تماشا می کند.

سریال پنجاه متر مربع 50M2 2021

50M2 Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
89% rotten tomatoes audience score
5K 6.9/10 imdb score

پس از خیانت به رئیسانش ، یک ضارب در خیاطی خالی پنهان می شود ، جایی که او را به عنوان پسر صاحب فقید اشتباه می گیرند ، هویتی که تصمیم می گیرد از آن استقبال کند.

سریال خانه ی تولدت سرنوشت توست My Home My Destiny 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Home My Destiny Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 6/10 imdb score

یکی از بزرگترین و عمیق ترین سوالات انسان ها اینه که آیا انسان میتونه سرنویشتشو تغییر بده؟ مهدی و زینب که زمان بچگی ضربه های زیادی خوردن و با سختی های زیادی زندگیشونو سپری کردن و با وجود گذشت سالیان دراز هنوز هم زخم های کودکیشون التیام پیدا نکرده. … زینب دانشجوی رشته حقوق است که بین دو زندگی متفاوت گیر کرده. سالهاست که تلاش می کنه تعادل بین دو طرف حفظ شود ، زینب همیشه دنبال این سواله که او واقعاً کیه و از چه خانواده ایه. این تنها سؤالی است که زینب نمی تونه پاسخی براش پیدا کنه. مهدی مردی شجاع ، ایثارگر و در عین حال تنهاست که اول از همه مسئولیت خانوادش و بعد از اون مردم محله خود را به عهده می گیره. این مهربانی اون باعث میشه محبت همه به او جلب بشه. مهدی سعی میکنه با گرفتن انتقام پدرش خلاء درونش رو پر کنه.

سریال The Protector 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Protector Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
63% rotten tomatoes audience score
34K 6.5/10 imdb score

مرد جوانی متوجه میشود که دارای قدرتی ویژه است. اکنون لازم است تا یاد بگیرد چگونه از نیروهایی که دارد استفاده کند تا از استانبول و تمام بشریت در مقابل نیروهای تاریکی که میخواهند دنیا را به نابودی بکشانند محافظ کند. در این راه هیچ انتخاب دیگری ندارد و دوستانش به کمک او می آیند...

سریال حریم سلطان The Magnificent Century 2011

The Magnificent Century Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
17K 6.8/10 imdb score

از سال 1520، سلیمان بزرگ و نزدیکانش را از فتوحات بزرگ او تا "نبرد سیگت" دنبال می کند.