Tugrul Tulek's Image

مجموعا آثار Tugrul Tulek

سریال Ruhun Duymaz 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

Ruhun Duymaz Poster
0% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 6.8/10 imdb score

اونور کاراسو یک مامور اطلاعاتی موفق است که در سنین جوانی به ریاست بخش ارتقا پیدا کرد و پس از سیوان کورال، مالک بزرگترین شرکت جواهرات ترکیه بوده است. اونور که فکر می‌کند سیوان مدارک مربوط به تجارت غیرقانونی‌اش را در گاوصندوق خانه‌اش نگه می‌دارد، برای ورود و خروج از خانه با هلال خواهر سیوان عاشق می‌شود. وقتی می فهمد سیوان به خارج از کشور نقل مکان می کند، اونور ناگهان تصمیم می گیرد که از هلال خواستگاری کند تا مدارک را بدون اجازه فرار او به دست آورد. او قصد دارد در روز نامزدی آنها گاوصندوق را باز کند و سیوان را که برای نامزدی خواهرش آنجاست دستگیر کند. چیزی که او به حساب نمی آورد، دوست صمیمی هلال Ece است. در حالی که ایس سعی می کند بفهمد اونور چه کار می کند، وقتی اونور او را می گیرد، نقشه هایش به هم می خورد. اونور و ایسه، دو قطبی که مثل روز و شب مخالف هم هستند، باید طوری با هم کار کنند که هرگز نخواستند.

Tugrul Tulek Sükrü Özyildiz Burcu Özberk

Tugrul Tulek Sükrü Özyildiz Burcu Özberk

سریال دختر پشت پنجره Camdaki Kiz 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Camdaki Kiz Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 5.6/10 imdb score

نالان زن جوان زیبایی است که در نگاه اول با گرمای خود محبت همه را جلب می کند. از آنجایی که او تنها فرزند خانواده اش است، به عنوان یک عروسک دستی بزرگ شد، زندگی خود را در هستی گذراند و از بهترین مدارس با ممتاز فارغ التحصیل شد. نالان آماده می شود تا با صدات کور اوغلو که یکی از ثروتمندترین افراد کشور است ازدواج کند. اگرچه نالان و صدات دست در دست هم در این داستان با امید راه می رفتند و فکر می کردند که دارند از رازهای تاریکی که در گذشته خود نگه داشته اند دور می شوند. به زودی زندگی آنها در تاریکی واقعی فرو خواهد رفت.

سریال Rise of Empires: Ottoman 2020

Rise of Empires: Ottoman Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
27K 7.9/10 imdb score

سلطان محمد دوم برای فتح پایتخت امپراطوری روم شرقی، قسطنطنیه، جنگی به راه می اندازد و مسیر تاریخ را تغییر می دهد.

سریال حیاط The Yard 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Yard Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
1K 7.2/10 imdb score

دنیز یک دختر جذاب و باهوشه. در دانشگاه با یه موسیقیدان به اسم هاکان آشنا میشه و در نگاه اول عاشق هم میشن و ازدواج میکنن و صاحب دختری به اسم اجه میشن، ولی بعدش هاکان شروع به کتک کاری میکنه و مدام دنیز رو میزنه. یک روز داد و فریاد های خونه اش با صدای شلیک بریده میشه و دنیز به اتهام قتل شوهرش راهی زندان میشه. در زندان تا به خودش میاد میبینه بین دو دسته ی دشمن قرار گرفته که هرکدوم برای افزایش قدرت خودشون میخوان دنیز رو به سمت خودشون بکشن ولی دنیز فقط به فکر دخترشه و میخواد بدون دردسر و جرم این دوره رو بگذرونه تا هرچه زودتر به اون برسه…