Viveik Kalra's Image

مجموعا آثار Viveik Kalra

فیلم سرقت Lift 2024 با دوبله و زیرنویس فارسی

Lift Poster
40% metacritic score
29% rotten tomatoes score
32% rotten tomatoes audience score
41K 5.5/10 imdb score

یک سارق حرفه‌ای و دوست پسر سابقش برای سرقت ۱۰۰ میلیون دلار طلای آبشده که در یک هواپیمای مسافربری ۷۷۷ در حال حمل است، نقشه می‌ریزند و با هم همکاری می‌کنند.

فیلم Voyagers 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Voyagers Poster
44% metacritic score
26% rotten tomatoes score
56% rotten tomatoes audience score
20K 5.4/10 imdb score

این فیلم در آینده ای نزدیک جریان دارد و داستان سفر طولانی سی مرد و زن جوان به فضا را روایت می کند. آن ها طی یک ماموریت چند نسلی به دنبال یافتن خانه ای جدید هستند. این ماموریت به دیوانگی کشیده شده و...

Neil Burger

Tye Sheridan Colin Farrell Lily-Rose Depp

Neil Burger

Tye Sheridan Colin Farrell Lily-Rose Depp

فیلم Blinded by the Light 2019 با زیرنویس فارسی چسبیده

Blinded by the Light Poster
71% metacritic score
89% rotten tomatoes score
91% rotten tomatoes audience score
25K 6.9/10 imdb score

این فیلم داستان یک نوجوان انگلیسی از تبار پاکستانی به نام جاوید (با بازی ویویک کالرا) را حکایت می‌کند که در سال ۱۹۸۷ در شهر لوتون انگلستان زندگی می‌کند و در حال بزرگ شدن است. او در میان آشفتگی‌های نژادی و مشکلات اقتصادی که در این برهه زمانی وجود داشت، شعر می‌نویسد. او قصد دارد از همین شعر نوشتن به عنوان یک راه فرار از شهری که در آن ساکن بود و دیگر قدرت تحمل کردنش را نداشت و همچنین پدر سنتی و غیرقابل انعطاف خود، استفاده کند. اما زمانی که یکی از هم‌کلاسی‌هایش، موسیقی بروس اسپرینگستین را به جاوید معرفی می‌کند، او می‌تواند یک برابری و شباهت را بین زندگی طبقه کارگری خود و آن اشعار قدرتمند ببیند. به همین ترتیب جاوید نه تنها یک مسیر خوب برای زندگی خود پیدا می‌کند، بلکه بعد از گذشت مدتی این جسارت را در خود می‌یابد که با صدای منحصربه‌فردی که دارد، خود را ابراز کند و به نمایش بگذارد.