Ryota Iwasaki's Image

مجموعا آثار Ryota Iwasaki

سریال The Yuzuki Family's Four Sons 2023 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Yuzuki Family's Four Sons Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
150 7.3/10 imdb score

خانواده یوزوکی از چهار برادر تشکیل شده است: هایاتو، میکوتو، میناتو و گاکوتو. پسر بزرگ، هایاتو، هر روز را با خوشحالی کامل زندگی می کند. در خانه، مدرسه و محله اشک، خنده و هیجان است!

فیلم My Hero Academia: Two Heroes 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

My Hero Academia: Two Heroes Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 7.4/10 imdb score

داستان فیلم به Deku و All Might میپردازد که به جزیره ی شناور دست ساز بشر برای یک نمایش عجیب سفر میکنند که جزیره هک میشود و ساکنان جزیره گروگان گرفته میشوند...

Kenji Nagasaki

Kenta Miyake Mirai Shida Daiki Yamashita

Kenji Nagasaki

Kenta Miyake Mirai Shida Daiki Yamashita

سریال مدرسه قهرمانانه من My Hero Academia 2016 با دوبله و زیرنویس فارسی

My Hero Academia Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
76K 8.3/10 imdb score

میدونید، مردم با حق برابر به این دنیا نمیان! میدوریا ایزوکو از وقتی چهار سالش بود مورد آزار و اذیت همکلاسی هایی قرار می گرفت که قدرتهای فوق العاده داشتند. ایزوکو یک مورد نادر بود که بدون هیچ قدرتی به دنیا اومده بود. تمام این اتفاق ها باعث نشد اون از حرکت کردن به سمت چیزی که آرزوش را داشت دست بکشه، تبدیل شدن به یک قهرمان بزرگ دقیقا مثل مردی که همیشه تو زندگی تحسینش می کرد، ممکنه در اوج ناامیدی در اوج گریه و فریاد از نرسیدن... با کمک کسی که همیشه میخواست مثل اون باشه شانسی برای رسیدن به رویاهاش پیداکنه؟

سریال نبرد با تایتان Attack on Titan 2013 با دوبله و زیرنویس فارسی

Attack on Titan Poster
% metacritic score
95% rotten tomatoes score
94% rotten tomatoes audience score
444K 9.1/10 imdb score

داستان انیمه به صدها سال قبل باز می‌گردد. جایی که انسان‌ها بدست تایتان‌ها کشته می‌شدند اما عده اندکی از آن‌ها موفق شدند در شهری با دیوارهای بسیار بلند (حتی بلندتر از بزرگترین تایتان‌ها) پناه بگیرند و جان سالم بدر ببرند. صد سال به همین منوال می‌گذرد تا اینکه...

سریال Sword Art Online 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sword Art Online Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
72% rotten tomatoes audience score
45K 7.6/10 imdb score

انیمه "هنر شمشیرزنی آنلاین" را می توان سبک متفاوتی از بین انیمه های ژاپنی دانست . در این انیمه زیبا ماجرا در آینده یعنی سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد. سالی که بشر پس از مدت ها تلاش موفق می شود تا تکنولوژی تولید کند که به وسیله آن می تواند انسان ها در دنیای مجازی قرار داده اما تمامی حس های انسان را نیز فعال نگه دارد. در این بین شرکت های بازی سازی به این سیستم روی می آورند و کنسولی با نام Nerve Gear ساخته می شود که در اولین روز شروع به کار آن ۱۰ هزار نفر وارد بازی و به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این بین متوجه می شوند که امکان خروج از بازی امکان پذیر نیست و بعد از مدتی یکی از ناظرین بازی به آن ها اطلاع می دهد که در صورت شکست در این بازی، کنسول مغز شما را منفجر و شما را خواهد کشت. تنها راهی که کاربران از این ماجرا نجات پیدا می کنند این است که بازی را تا انتها ادامه و پیروز آن بشوند.