Nihal Yalcin's Image

مجموعا آثار نیهال یالچین Nihal Yalcin

سریال پسرم Oglum 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Oglum Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
192 6.2/10 imdb score

ایلیا و ملیکه با دختر 18 ساله خود Ceren و پسر 6 ساله خود Kaan خانواده شادی هستند. از سوی دیگر، زینب و طغرل خانواده‌ای ناراضی هستند که حتی زمانی که پسر 12 ساله‌شان افه در اطراف است، به مشاجره ادامه می‌دهند. یک روز افه بر اثر یک حمله عاطفی کان را می کشد و مسیرهای این دو خانواده به طرز تلخی از هم می گذرد. در حالی که ملیک و ایلیا به هم ریخته اند. طغرل همسرش را مقصر این حادثه می داند. دمت معلم و صدات افسر پلیس دو نفری هستند که می خواهند بفهمند چرا افه کان را کشته است. در نتیجه این تروما، همه اعضای خانواده دچار دگرگونی خواهند شد و ما شاهد تأثیر دگرگون کننده این آسیب خواهیم بود.

سریال اتاق قرمز The Red Room 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Red Room Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7.4/10 imdb score

بازیگر Binnur Kaya در سریال اتاق قرمز نقش روانپزشک رو ایفا میکنه و داستانهای واقعی راجع به روانپزشکی و اینکه چطور به صورت غیر منتظره ای خودشو درگیر زندگی بیمارانش میکنه رو نقل میکنه. دلیل تولید این سریال علاقه ی شدیدی است که بینندگان به صحنه های تراپی در عروس استانبول نشون دادند.

سریال عروس استانبولی Istanbullu Gelin 2017 با زیرنویس فارسی چسبیده

Istanbullu Gelin Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 7/10 imdb score

ثریا که یه دختر جوون و خوشگله در سنین جوونی مادر و پدرشو از دست میده و سنگینی بار زندگی رو به دوش میکشه و در استانبول زندگی میکنه..یهو جلوش یه تاجر جذاب و پولدار به اسم فاروک در میاد …عاشقش میشه و به عنوان عروس به شهر بورسا میره…ثریا در استانبول بزرگ شده و به آزادیش اهمیت زیادی میده و مدرنه…در صورتی که فاروک با اینکه خودشو مدرن نشون میده به خودش و رسم و رسوماتشون متکیه و …