Daniel Farber's Image

مجموعا آثار دنیل فاربر Daniel Farber

سریال ورونیکا مارس Veronica Mars 2004

Veronica Mars Poster
% metacritic score
91% rotten tomatoes score
78% rotten tomatoes audience score
72K 8.4/10 imdb score

ورونیکا مارس بعد از به قتل رسید بهترین دوستش و خلع پدرش از سمت کلانتر، تمام عمر خود را صرف کشف و پرده برداری از اصرار مرموز شهر Neptune میکند.

Rob Thomas

Kristen Bell Enrico Colantoni Jason Dohring

Rob Thomas

Kristen Bell Enrico Colantoni Jason Dohring

فیلم Orange County 2002

Orange County Poster
48% metacritic score
47% rotten tomatoes score
61% rotten tomatoes audience score
50K 6.2/10 imdb score

«شان براودر» فارغ التحصیل دبیرستانی از شهری کوچک است که آرزوی رفتن به دانشگاه استنفورد و نویسنده شدن را در سر می پروراند. اما بعد از اشتباه مشاور تحصیلی او، اتفاقاتی می افتد که...

Jake Kasdan

Jack Black Colin Hanks Schuyler Fisk

Jake Kasdan

Jack Black Colin Hanks Schuyler Fisk

سریال Grounded for Life 2001

Grounded for Life Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
15K 7.5/10 imdb score

داستان سریال در مورد ماجراهای روزانه یک خانواده ایرلندیِ کاتولیک می باشد. "شان" و "کلودیا" پدر و مادر این خانواده هستند که دارای سه فرزند قد و نیم قد می باشند. این دو علاوه بر اینکه باید به بچه های خود رسیدگی کنند، می بایست از پدر "شان" که زود در مورد همه چیز قضاوت میکند و همینطور برادر بیخیال و لا اوبالی اش نیز مراقبت کنند...

سریال دنیای مالکوم Malcolm in the Middle 2000 با زیرنویس فارسی چسبیده

Malcolm in the Middle Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
91% rotten tomatoes audience score
129K 8.1/10 imdb score

مالکوم در میانه درباره ی پسری به اسم مالکوم ـه که در خانواده ی عجیب 6 نفره زندگی میکنه.مالکوم هوش و حافظه ی خیلی قوی داره و همین موضوع باعث شده که کمی با خانواده ی خودش در تضاد باشه و ماجراهای جالبی به وجود بیاره.دیگر اعضای خانواده عباردتند از :لوییس، مادر پرجذبه خانواده . هل ، پدری که بیشتر مثل دوست بچه هاش میمونه.فرانسیس ، بزرگترین پسر خانواده که بشدت خرابکاره.ریس ، که ورژن جوونتره فرانسیسه. و در نهایت دویی، کوچکترین برادر مالکوم که هنوز استعداد واقعیش رو بروز نداده!

سریال ER 1994

ER Poster
79% metacritic score
% rotten tomatoes score
85% rotten tomatoes audience score
60K 7.8/10 imdb score

جان مایه اصلی داستان حول زندگی شخصی و کاری کارمندان، پرستاران و دکترهای یک اتاق اورژانس میگذرد. این سریال در سال های ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۹ پخش شده است و داستان آن براساس زندگی واقعی "مایکل کرکتون" است که در سال ۱۹۷۴ پزشک یار یک بیمارستان بود. ER مخفف عبارت Emergency room به معنی اتاق اورژانس است. این سریال در مدت ۱۵ سال پخش مداوم هیچگاه از بازدید آن کاسته نشد و با کسب امتیاز ۸ از دید مخاطبان به کار خود پایان داد. نکته جالب توجه درباره این سریال حضور کلکسیونی از بازیگران و سوپر استار های معروف هالیوود در نقش های مختلف و به عنوان مهمان است.