Jenson Button's Image

مجموعا آثار جنسون باتن Jenson Button

سریال Brawn: The Impossible Formula 1 Story 2023

Brawn: The Impossible Formula 1 Story Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
3K 8.5/10 imdb score

داستان قابل توجه این که چگونه در سال 2009، رقابت در گران ترین و پیشرفته ترین سری مسابقات مسابقه ای روی زمین، غیرممکن ها اتفاق افتاد.

فیلم 1 2013

1 Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
4K 7.9/10 imdb score

این فیلم مستند داستان نسلی از رانندگان را در مسابقات فرمول 1 روایت می کند که زندگی شان را در معرض خطر قرار دادند و باعث پیشرفت این رشته ورزشی شدند...

Paul Crowder

Michael Fassbender Niki Lauda Lewis Hamilton

Paul Crowder

Michael Fassbender Niki Lauda Lewis Hamilton

سریال تخت گاز Top Gear 2002

Top Gear Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
63% rotten tomatoes audience score
125K 8.7/10 imdb score

Top Gear را می توان یکی از بهترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی دانست. این برنامه که توسط سه مجری پر انرژی اجرا می شود ، از شبکه BBC پخش می شود و به بررسی تخصصی و تست جدیدترین اتومبیل های روز دنیا می پردازد ، آنها را با یکدیگر مقایسه می کند ، از معایب و برتری های آنها نسبت به یکدیگر می گوید و به طور کلی خودرو را آنالیز می نماید و در حین انجام این کار حس بسیار خوبی به بیننده می دهد گویی که در آنجا حضور دارد و از نزدیک این مراحل را مشاهده می کند. ریچارد هموند که به اجرای این برنامه می پردازد غالبا سوار اتومبیلهای پرسرعت شده وانها را تست میکند. در این مجموعه شاهد تبدیل و ساخت ماشین ها به اشکال مختلف مثل موشک خواهیم بود که اتومبیل مانند شاتل فضایی پرتاب می شود همچنین این برنامه زیبا در هر قسمت یکی از شخصیت های معروف را دعوت می کند و او را به انجام مسابقه و رانندگی فرا می خواند.  در این مجموعه سعی شده تا انواع تست ها و مقایسات بین جدیدترین، پرقدرت ترین، گرانترین و …اتومبیل های دنیا انجام گیرد. در راستای این مقایسات، سفرهای پرخطر و لحظات زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را میخکوب می نماید. سفر به مکان های مختلف ، دیدار با شخصیت های گوناگون ، هیجان و بالا بردن سطح اطلاعات در رابطه با خوردرو های روز دنیا و چگونگی عملکرد آنها را می توان از ویژگی های این برنامه دانست.