Khoi Dao's Image

مجموعا آثار خوی دائو Khoi Dao

سریال Tekken: Bloodline 2022 با زیرنویس فارسی چسبیده

Tekken: Bloodline Poster
% metacritic score
40% rotten tomatoes score
76% rotten tomatoes audience score
5K 6.6/10 imdb score

یک مبارز تندخو پس از آنکه خانه اش توسط دشمن قدرتمندی ویران می شود، تحت نظر پدربزرگ مشتاق خود تمرین می کند؛ و منتظر فرصت انتقام است.

سریال شبح درون پوسته اس‌ای‌سی ۲۰۴۵ Ghost in the Shell SAC_2045 2020 با دوبله و زیرنویس فارسی

Ghost in the Shell SAC_2045 Poster
% metacritic score
21% rotten tomatoes score
58% rotten tomatoes audience score
2K 6.4/10 imdb score

این سریال در خصوص دوره‌ی ای است که انسان‌ها میتوانند ، وسایل کامپیوتری در بدن خود کار بگذارند یا بعد از مرگ مغز‌های آن‌ها می‌تواند در یک ربات زنده بماند. دولت ژاپن نیروی ویژه‌ای متشکل از افسران سابق ارتش و پلیس‌های ماهر به نام بخش امنیت عمومی نه به رهبری کاراکتر اصلی این مجموعه یعنی موتوکو کوساناگی ایجاد کرده که با تروریست‌ها مقابله کنند.

سریال شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
88% rotten tomatoes audience score
141K 8.6/10 imdb score

این سریال داستان پسر باهوش و خوش قلبی به نام تانجیرو کامادو می باشد که پدرش را از دست داده و مجبور می شود که از طریق فروش زغال چوب خرج خود و خانواده اش را در بیاورد. یک روز که تانجیرو برای کار به شهر مجاور می رود، تصمیم می گیرد تا شب را در محلی بگذراند زیرا شایعات مختلفی درباره وجود اهریمن های کوهستان شنیده بود. اما روز بعد، هنگام بازگشت به خانه، تانجیرو متوجه می شود که شیاطین به خانواده اش حمله کرده و تنها خواهر کوچکش زنده مانده است، اما دختر بیچاره تبدیل به یک اهریمن شده بود. تانجیرو برای انتقام از اهریمن ها و برگرداندن خواهرش به یک انسان، به یک شکارچی و قاتل اهریمن تبدیل می‌شود...

فیلم I Want to Eat Your Pancreas 2018 با دوبله و زیرنویس فارسی

I Want to Eat Your Pancreas Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
17K 8/10 imdb score

من در یک روز عالی در مدرسه و یک کتاب پیدا کردم که یک دفتر خاطرات بود که همکلاسی من، ساکورا یاماچی، به صورت مخفی نوشته بود. در داخل آن نوشته شده که به علت بیماری پانکراس او روزهای اخر عمرش را میگذراند...

Shin'ichirô Ushijima

Lynn Yukiyo Fujii Mahiro Takasugi

Shin'ichirô Ushijima

Lynn Yukiyo Fujii Mahiro Takasugi

سریال Mob Psycho 100 2016 با زیرنویس فارسی چسبیده

Mob Psycho 100 Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
82% rotten tomatoes audience score
36K 8.6/10 imdb score

کاگیاما شیگئو ملقب به آ.کی.آ اوباش یک رتبه ی هشتمی در استفاده از توانایی های ذهنی و روانی! او از کسایی بود که وقتی بچه بود میتونست قاشق خم کنه و با قدرت ذهنش اشیاء را جا به جا کنه اما کم کم دیگه از قدرت هاش استفاده نکرد چون نمیخواست جلوی دید منفی مردم بیشتر از این قرار بگیره و در حال حاضر تنها چیزی که میخواست دوست شدن با دختری به اسم تسوبومی بود یکی از همکلاسی هاش! با تمام توانی که برای پوشوندن قدرتش از همه گذاشته بود مثل هر روز به زندگی روزمره ی خودش ادامه می داد و سعی می کرد در راه هدفش حرکت کنه!!

سریال The Testament of Sister New Devil 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

The Testament of Sister New Devil Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 6.6/10 imdb score

دانش آموز سال اول دبیرستانی به نام توئجو باسارا ناگهان از سوی پدرش مورد سوال قرار گرفت "تو گفتی یک خواهر کوچیک می خوای، آره؟" او به زودی ازدواج خواهد کرد. بعد از آنکه برای باسارا دو خواهرخوانده زیبا به جا گذشت به مسافرت دوری رفت. ولی شکل واقعی میو و ماریو ارباب دیو بود. باسارا وارد یک قرارداد دو طرفه با میو شد ولی اشتباها یک قرارداد برعکس!

فیلم Flu 2013 با زیرنویس فارسی چسبیده

Flu Poster
40% metacritic score
40% rotten tomatoes score
62% rotten tomatoes audience score
13K 6.6/10 imdb score

 وحشتناکترین اپیدمی که تا بحال مشاهده شده است تمام سئول را در بر گرفته است. مردم در برابر ویروسی که پخش می شود بی دفاع هستند و شمار مبتلایان روز به روز افزایش پیدا می کند…

Sung-su Kim

Jang Hyuk Soo Ae Min-ah Park

Sung-su Kim

Jang Hyuk Soo Ae Min-ah Park

سریال Sword Art Online 2012 با زیرنویس فارسی چسبیده

Sword Art Online Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
72% rotten tomatoes audience score
45K 7.6/10 imdb score

انیمه "هنر شمشیرزنی آنلاین" را می توان سبک متفاوتی از بین انیمه های ژاپنی دانست . در این انیمه زیبا ماجرا در آینده یعنی سال ۲۰۲۲ اتفاق می افتد. سالی که بشر پس از مدت ها تلاش موفق می شود تا تکنولوژی تولید کند که به وسیله آن می تواند انسان ها در دنیای مجازی قرار داده اما تمامی حس های انسان را نیز فعال نگه دارد. در این بین شرکت های بازی سازی به این سیستم روی می آورند و کنسولی با نام Nerve Gear ساخته می شود که در اولین روز شروع به کار آن ۱۰ هزار نفر وارد بازی و به رقابت با یکدیگر می پردازند. در این بین متوجه می شوند که امکان خروج از بازی امکان پذیر نیست و بعد از مدتی یکی از ناظرین بازی به آن ها اطلاع می دهد که در صورت شکست در این بازی، کنسول مغز شما را منفجر و شما را خواهد کشت. تنها راهی که کاربران از این ماجرا نجات پیدا می کنند این است که بازی را تا انتها ادامه و پیروز آن بشوند.