Atsuhiro Tomioka's Image

مجموعا آثار Atsuhiro Tomioka

سریال Digimon Adventure 2020 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Adventure Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
75% rotten tomatoes audience score
749 6.8/10 imdb score

این انیمه‌ که در سال ۲۰۲۰ اتفاق خواهد افتاد، شامل داستان‌های کاملا جدیدی حول محور «تایچی یاگامی»، وقتی که در سال پنجم دوره‌ی راهنمایی می‌باشد، است. همکارش هم «آگومون» است. داستان در توکیو و زمانی که اشکالی با مقیاس بزرگ در عملکرد شبکه رخ می‌دهد، شروع می‌شود. زمانی که این حادثه اتفاق می‌افتد، تایچی درحال آماده کردن خودش برای کمپ زدن در تعطیلات آخر هفته‌ی تابستانی‌ است. مادر و خواهر کوچک‌تر تایچی، «هیکاری»، در قطاری که از کنترل خارج شده است گیر میکنند و تایچی برای کمک کردن به آنها به سمت شیبویا راه می‌افتد. با این حال در راهش به سمت شیبویا با پدیده‌ی عجیبی روبه‌رو می‌شود و راهش به سمت «دیجیتال ورلد» همراه با «دیجی دستیند»‌های دیگر، تغییر می‌کند.

سریال Digimon Ghost Game 2021 با زیرنویس فارسی چسبیده

Digimon Ghost Game Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
108 6.5/10 imdb score

در آینده ای نسبتا نزدیک، یک تکنولوژی نوآورانه ظهور کرده است. در شبکه های اجتماعی، شایعات در مورد پدیده های عجیب و غریب که اصالت آن ناشناخته است، به عنوان "ارواح هولوگرام" شناخته می شود. هیرو آمانوکاوا یک دانش آموز که تازه به دبیرستان آکادمی هیزاکورا رفته، یک دستگاه مرموز که توسط پدرش به نام (دیجیوایس) باقی مانده را فعال میکنه. با فعال کردن اون دستگاه حالا هیرو قادر به دیدن موجودات ناشناخته به نام دیجیمون میشه که توسط افراد عادی قابل دیدن نیستند.

سریال فوتبالیست ها Captain Tsubasa 2018 با دوبله و زیرنویس فارسی

Captain Tsubasa Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
2K 8.3/10 imdb score

کاپیتان سوباسا داستان یک دانش اموز دوره ابتداییه که تمام افکار و ارزوهاش نشعت گرفته از عشق اون به فوتباله. سوباسا اوزارای 11 ساله فوتبال بازی کردن رو از بچگی شروع کرده و درحالی که برای اکثر دانش اموزای همسن خودش فوتبال فقط یه ورزش تفریحیه، برای اون به دغدغه فکریه بزرگی تبدیل شده. سوباسا برای دنبال کردن ارزوهاش همراه مادرش به شهر نانکاتسو که به دلیل تیم های موفق مدارسش معروفه، نقل مکان می کنن. ولی اگرچه سوباسا توی تیم سابقش بهترین بود ولی در نانکاتسو رقبای زیادی وجود داره که باعث میشه سوباسا تمام توانایی ها و استعدادشو لازم داشته باشه تا بتونه خودشه از بقیه جدا کنه.