Yumi Hara's Image

مجموعا آثار Yumi Hara

سریال حماسه وینلند Vinland Saga 2019 با دوبله و زیرنویس فارسی

Vinland Saga Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
74% rotten tomatoes audience score
51K 8.8/10 imdb score

در خلاصه داستان این سریال آمده است ، تورفین که کودکی بیش نیست بر روی پاهای لیف اریکسون بزرگ نشسته است و با هیجان داستان‌هایی از سرزمین‌هایی وحشی که بسیار دورتر از غرب هستند گوش می‌دهد. اما تمایلات جوانی او با حمله‌ی وایکینگ‌ها درهم شکسته می‌شود ، آنها خانواده‌اش را می‌کشند. تورفین بزرگ شده و جنگجویی بزرگ می‌شود و در پی انتقام از سرکرده‌ی وایکینگ‌ها ، اسکلاد می‌گردد و…

سریال How NOT to Summon a Demon Lord 2018 با زیرنویس فارسی چسبیده

How NOT to Summon a Demon Lord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
67% rotten tomatoes audience score
3K 7/10 imdb score

در بازی MMORPG Cross Reverie، ساکاموتو تاکویا اونقدر قدرت به دست اورده که برای این که بقیه بازیکن ها "شاه شیطانی" خطابش کنن کافی باشه. یه روز، با ظاهرش توی بازی به یه دنیای دیگه احضار میشه. اونجا دو نفر بهش میگن که "من احضارکننده واقعیم."

سریال Overlord 2015 با زیرنویس فارسی چسبیده

Overlord Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
81% rotten tomatoes audience score
11K 7.7/10 imdb score

داستان در سال 2138 اتفاق می افتد ، عصری که در آن بازی های واقعیت مجازی در اوج خود هستند. روزی یک بازی آنلاین محبوب به نام ایگدراسیل را تعطیل می کنند اما شخصیت اصلی داستان “مومونگا” تصمیم میگیرد از بازی خارج نشود. مومونگا به عنوان قوی ترین جادوگر به شکل یه اسکلت در می آید. جهان به عوض شدن ادامه می دهد و شخصیت های غیر بازیکن (NPC) ها دارای احساسات می شوند. مومونگا بدون والدین یا دوستی یا موقعیتی در جامعه ، تلاش می کند تا بر جهان تازه ای که بازی بوده چیره شود.