Kenji Utsumi's Image

مجموعا آثار کنجی اوتسومی Kenji Utsumi

فیلم Dragon Ball Z: Battle of Gods 2013 با زیرنویس فارسی چسبیده

Dragon Ball Z: Battle of Gods Poster
% metacritic score
88% rotten tomatoes score
80% rotten tomatoes audience score
28K 7.1/10 imdb score

یک سری مبارز ماهر باید با خدای کشتار که هنوز کسی موفق به شکست آن نشده مبارزه کنند...

Masahiro Hosoda

Masako Nozawa Ryô Horikawa Hiromi Tsuru

Masahiro Hosoda

Masako Nozawa Ryô Horikawa Hiromi Tsuru

سریال هانتر x هانتر Hunter x Hunter 2011 با زیرنویس فارسی چسبیده

Hunter x Hunter Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
92K 9/10 imdb score

هانتر (شکارچی) فردی است که دور دنیا سفر میکند و هر جور ماموریت خطرناکی را انجام میدهد. از دستگیر کردن مجرم ها گرفته تا کنجکاوی و جستجوی سرزمین های ناشناخته به دنبال گنج. "گون" پسر جوانی است که پدرش چندین سال پیش، وقتی که یه هانتر بوده، ناپدید شده. "گون" باور دارد که اگر بتواند پا جای پای پدرش بگذارد، ممکن است روزی بتواند دوباره به او بپیوندد. بعد از اینکه "گون" 12 ساله میشود، خانه را ترک میکند و ماموریت شرکت در آزمون " هانتری " را امتحان میکند. آزمونی که بخاطر پیشرفت کندی که آزمون دهنده دارد و درصد بالای مرگش برای هانتر رسمی شدن حسابی معروف شده است. "گون" با "کوراپیکا" که به عشق انتقام زندست، "لوریو" که میخواهد در آینده دکتر شود و با "کیلوآ" که قبلا یک قاتل سرکش بوده دوست میشود و...

سریال کیمیاگر تمام فلزی: برادری Fullmetal Alchemist: Brotherhood 2009 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fullmetal Alchemist: Brotherhood Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
92% rotten tomatoes audience score
160K 9.1/10 imdb score

دو برادر مادرشان را به دلیل یک بیماری لاعلاج از دست می دهند. آنها با نیروی علم کیمیا، از دانشی ممنوع برای برانگیختن مادرشان استفاده می کنند. اما کار آنها با شکست رو به رو می شود و به عنوان مجازاتی برای استفاده از این گونه کیمیا، برادر بزرگتر، "ادوارد الریک" پای چپش و برادر کوچکتر، "الفونس الریک" تمام بدنش را از دست می دهد. "ادوارد" برای نجات برادرش دست راستش را قربانی می کند و می تواند روح برادرش را به یک زره کامل پیوند بزند و "ادوارد" با کمک یک دوست خانوادگی اعضای بدن فلزی، "اتومیل"، را دریافت می کند تا آنها را جایگزین اعضای از دست رفته اش کند. با این کار او سوگند یاد می کند که به دنبال "اکسیر" بگردد تا خود و برادرش را به بدن های اولشان بازگرداند، حتی اگر این بدین معنا باشد که او یک "کیمیاگر ایالت" شود، یعنی کسی که از کیمیا برای ارتش استفاده می کند.

Hiromu Arakawa

Iemasa Kayumi Kent Williams Vic Mignogna

Hiromu Arakawa

Iemasa Kayumi Kent Williams Vic Mignogna

فیلم کیمیاگر تمام‌فلزی فیلم: فاتح شامبالا Fullmetal Alchemist the Movie: Conqueror of Shamballa 2005 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fullmetal Alchemist the Movie: Conqueror of Shamballa Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
90% rotten tomatoes audience score
11K 7.3/10 imdb score

کریشنا مورتی یکی از نویسندگان برجسته، دنیا را همانند یک پاندول ساعت می داند که این پاندول در حال نوسان است. اگر سمت راست گذشته باشد، سمت چپ آینده است و میان این دو زمان حال او اعتقاد دارد، هر چیزی که در ذهن ما است، گذشته مرده است، حتی خود فکر هم گذشته است. که داستان این انیمیشن هم مرتبط با این موضوع است.

Seiji Mizushima

Jason Liebrecht Vic Mignogna Aaron Dismuke

Seiji Mizushima

Jason Liebrecht Vic Mignogna Aaron Dismuke

سریال Paranoia Agent 2004

Paranoia Agent Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 8/10 imdb score

یک بچه ی دبستانی ملقب به شونن بت (shounen bat) با چوب بیسبال طلایی و خمیده ی خود به افراد مختلف حمله می کند. دو بازرس پلیس مامور بررسی این پرونده شده تا بتوانند مانع از انجام حملات بیشتری از جانب این بچه شوند. اما به زودی آن ها متوجه خواهند شد که این پرونده فراتر از آن چیزی است که آن ها تصورش را می کردند.

سریال Gintama 2005

Gintama Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
% rotten tomatoes audience score
11K 8.7/10 imdb score

زندگي در ژاپن فئودال آسان نيست. خصوصا حالا که فضايي‌ها آمده و همه‌ چيز و همه‌ جا را به تصرف خود درآورده‌اند! خب البته، اوضاع بيمه و بهداشت عالي شده، اما ممنوعيت عمومي استفاده از شمشير، بسياري از سامورايي‌هاي شکست‌خورده را با تصميم سختي رو‌به‌رو ساخته که همانا انتخاب مسير زندگي آينده‌شان است! اين موضوع، خصوصا در مورد افرادي از جمله گينتوکي ساکاتا صدق مي‌کند که به شغل درازمدت و منظمي پايبند نيستند. اين شد که گينتوکي، دنبال شغل آزاد رفته و هر کاري به او پيشنهاد شود، مي‌پذيرد، البته تا جايي که حقوق آن به اندازه‌ي کافي باشد. اما ...

سریال کیمیاگر تمام فلزی Fullmetal Alchemist 2003 با زیرنویس فارسی چسبیده

Fullmetal Alchemist Poster
% metacritic score
% rotten tomatoes score
94% rotten tomatoes audience score
70K 8.5/10 imdb score

ادوارد آلریک، کیمیاگر با استعدادی است که در گذشته برادر کوچکترش آلفونس را در جریان یک آزمایش از دست داده اما توانسته است روح او را در یک زره حفظ کند. او همچنین یک دست خود را بعنوان بها پرداخته است ( قانون نانوشته کیمیاگری، در ازای هر چیزی باید بهای آن پرداخته شود ). حال او و برادرش ماجرا جویی خود را برای یافتن سنگ جادو آغاز می کنند تا بتوانند دوباره بدنهای خود را بدست بیاورند.

سریال کابوی بیباپ Cowboy Bebop 1998 با دوبله و زیرنویس فارسی

Cowboy Bebop Poster
% metacritic score
100% rotten tomatoes score
95% rotten tomatoes audience score
117K 8.9/10 imdb score

دنیایی که نابود شده و مردمی که در سایر سیارات منظومه شمسی زندگی می کنند . کشتی با نام Bebop که شغل ساکنان آن دستگیری مجرمان فراری و گرفتن جایزه آنهاست ، خود را Cowboy می نامند .